Klachtenregeling
- We stellen u als patiënt centraal, daarom vinden we uw tevredenheid belangrijk. We streven voortdurend naar verbetering van de zorg die we u leveren.
- Patiënttevredenheidsonderzoek (CQ-i)
Wij voeren jaarlijks een patiënttevredenheidsonderzoek uit. Door middel van dit onderzoek worden wij gestimuleerd om onze zorg verder te optimaliseren en/of te verbeteren. De patiënttevredenheid wordt gemeten middels een enquête die wordt verstuurd per e-mail (CQ-index). Bij het afsluiten van de behandeling fysiotherapie wordt u gevraagd of u mee wilt doen aan dit onderzoek. Indien u toestemming geeft, ontvangt u via een onafhankelijk bureau een e-mailbericht met daarin een inlogcode voor de vragenlijst. De enquête is anoniem. - Klachtenregeling
In deze praktijk voor fysiotherapie doen wij er alles aan, om onze patiënten zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen. Bent u toch niet tevreden over uw behandeling? Bespreek het allereerst met uw behandelend fysiotherapeut.
Indien u toch een klacht wilt indienen, kunt u terecht op de website www.keurmerkfysiotherapie.nl/patient
Eén van de klachtenconsulenten van Keurmerk Fysiotherapie neemt contact met u op en zal proberen om samen met u en uw fysiotherapeut tot een oplossing te komen. - Voor de handtherapie zijn wij aangesloten bij de Landelijke Klachtenregeling voor Paramedici in de Eerstelijns Zorg:
Secretariaat van de Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn, Postbus 1161, 3800 BD Amersfoort tel. 033-4216189