Huisregels

• Wij gaan ervan uit dat u zicht conformeert aan onderstaand reglement. Dit reglement is van toepassing zolang u onder fysiotherapeutische behandeling bent en/of deelneemt aan een cursus of training.
  • Bij de intake dient u zich te legitimeren met een geldig identiteitsbewijs (rijbewijs, paspoort of identiteitsbewijs).
  • Neemt u het pasje van de ziektekostenverzekeraar mee. Wij doen een controle op het verzekeringsrecht, zodat u en wij niet voor verrassingen komen te staan met betrekking tot het aantal behandelingen dat door uw verzekeraar vergoed wordt. De praktijk draagt niet de verantwoordelijkheid voor uw vergoeding voor fysiotherapie.
  • Afspraken dienen binnen 24 uur afgezegd te worden, anders krijgt u een rekening thuis gestuurd. Deze voor ons niet ingevulde tijd kunnen wij niet declareren bij uw ziektekostenverzekeraar.
  • Het gebruik van mobiele telefoon is niet toegestaan, tenzij de behandelend fysiotherapeut hiervoor toestemming heeft verleend.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade en/of vermissing van zich in dit gebouw of binnen de directe omgeving van dit gebouw bevindende eigendommen van bezoekers.
  • Deelname aan activiteiten in de praktijk geschiedt op eigen risico. De praktijk kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade, letsel, ongeval of daaruit voortvloeiende gevolgen

Kleding en Hygiëne

• Vanwege het mogelijke lichamelijke contact tussen u en uw therapeut stellen wij het op prijs dat u rekening houdt met uw persoonlijke verzorging.
  • Wij verzoeken u om tijdens iedere behandeling of training uw eigen handdoek mee te nemen, deze kunt u gebruiken op de behandelbank of in de oefenzaal.
  • Ftnessapparatuur kan na gebruik worden afgenomen met een vochtig desinfecterend doekje, deze zijn beschikbaar in de oefenzaal.
  • Wij zorgen ervoor dat onze behandelkamers, toilet- en doucheruimtes en de oefenzaal schoon zijn.
  • In de oefenzaal is het dragen van gepaste kleding en schone (zaal)sportschoenen verplicht.